Geleceğinize Açılan Kapı...
Menu
Menu
Tüm Sorularınız İçin
Tüm Sorularınız İçin
Osmaniye Korkut
Ata
Bize Ulaşın
Telefon +90 000 000 00 00
Bizimle İletişime Geçin! Biz Sizi En Kısa Süre İçerisinde Arayalım.
Tüm Sroularınız İçin
Tüm Sroularınız İçin
Talep Formu
Bize Ulaşın
Telefon 0462 334 05 50
Bizimle İletişime Geçin! Biz Sizi En Kısa Süre İçerisinde Arayalım.
Üniversitemiz ve Osmaniye Valiliği 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü Arasında İş Birliği Protokolü

Üniversitemiz ile Osmaniye Valiliği 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü arasında çağrı merkezi çalışanlarının işe bağlı olarak yaşadığı psikososyal stresin ve risklerin azaltılması kapsamında iş birliği protokolü imzalandı.

Üniversitemiz ve Osmaniye Valiliği 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü arasında çağrı merkezi çalışanlarının deneyimlediği psikososyal risklerin azaltılması kapsamında hazırlanan iş birliği protokolü, Osmaniye Valisi Dr. Erdinç Yılmaz, üniversitemiz Rektörü Prof. Dr. Turgay Uzun ve Osmaniye 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Guddisi Arık tarafından imzalandı.

Protokol kapsamında, 112 Acil Çağrı Merkezi çalışanlarının deneyimlediği psikososyal risklerin tespit edilmesi ve azaltılmasına yönelik yürütülecek projenin bilimsel araştırma sürecinin OKÜ Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü tarafından koordine edileceği belirtildi. Proje sürecinde; saha çalışmalarının gerçekleştirileceği, elde edilen verilerin raporlanarak tespit edilen risklere yönelik bir müdahale programı oluşturulacağının altı çizildi.

Projenin amacına uygun yürütülmesi için üniversitemizin yükümlülükleri arasında saha çalışmasının düzenlenmesi, psikososyal risklerin tespitine ilişkin raporlanmanın yapılması, rapor doğrultusunda müdahale programının oluşturulması ve proje bulgularının akademik yayına dönüştürülmesi yer almaktadır.

Çağrı merkezi çalışanlarının iş yaşamlarındaki psikososyal riskleri ortadan kaldırma ve iş performanslarını artırma açısından çok önemli bir protokole imza attıklarını belirten Rektörümüz Prof. Dr. Turgay Uzun, bu iş birliği protokolü kapsamında yürütülecek çalışmaların aynı zamanda, çağrı merkezi çalışanlarının sosyal hayatlarına ve sağlıklarına da olumlu yönde etki edeceğini ifade etti.

3 Şubat 2024 (Bu haber 173 defa görüntülendi)