2023-2024 Bahar Yarıyılında Staj Uygulamasını Yapacaklar İçin:
Staj Uygulama Başvuru Tarihleri |
02 Mayıs 2024 – 28 Haziran 2024 |
Staj Başvuru Evraklarının Son Teslim Tarihi |
28 Haziran 2024 |
Staj Uygulama Başlangıç Tarihi |
16 Temmuz 2024 |
Staj Uygulama Bitiş Tarihi |
26 Ağustos 2024 |
Mezun durumundaki öğrenciler için staj defteri teslim ve mülakat tarihi |
27 – 28 Ağustos 2024 |
Mezun durumunda olmayan öğrenciler için staj defteri teslim ve mülakat tarihi |
2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Dönemi Başlangıcının 2.Haftası |
Not: Öğrenciler 28 Haziran 2024 tarihine kadar OKÜ.KK.FR.0069 Staj Başvuru Kabul ve Sözleşme Formu'nu staj yapacağı işyerine onaylatıp kimlik fotokopisi ile birlikte imkanı olan Kadirli MYO öğrenci işlerine elden teslim ederek, imkanı olmayan ise posta veya kargo yolu ile MYO web sitesinde bulunan adrese göndererek, bilgisayar ortamında göndermek isteyenler de evraklarını ve kimliklerini tarayıcı ile tarayıp kurum mail adresi olan kadirlimyo@osmaniye.edu.tr 'ye göndererek başvuru yapmalıdır.
Bölüm staj komisyonları iletişim adresleri:
İnternet ve Ağ Teknolojileri Staj Komisyonu : tameratcioglu@osmaniye.edu.tr
Sağlık Bilgi Sistemleri Teknikerliği Staj Komisyonu : tameratcioglu@osmaniye.edu.tr
Elektrik Staj Komisyonu : cagatayyamcicier@osmaniye.edu.tr
Elektronik Teknolojisi Staj Komisyonu : tuncayaltun@osmaniye.edu.tr
Makine Staj Komisyonu : nihatkaya@osmaniye.edu.tr
Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Staj Komisyonu : sultanaygun@osmaniye.edu.tr
Aşçılık Staj Komisyonu : inciandirin@osmaniye.edu.tr
STAJ İLE İLGİLİ EVRAKLAR
(Formları indirmek için başlıkların üzerine tıklayınız)
OKÜ.KK.FR.0069 Staj Başvuru Kabul ve Sözleşme Formu (FOTOĞRAFLI) (3 Nüsha Doldurulacak): Öğrencinin staj yapabilmesi için iş yerine onaylatıp okula göndereceği staj başvuru kabul ve sözleşme formu.
- 3 nüsha olarak çıktı alınan formun üzerinde öğrencinin doldurması gereken bilgiler öğrenci tarafından doldurulacak ve her sayfanın alt kısmı paraflanacak,
- Staj yapılacak işyerine götürülüp formların üzerinde bulunan işyerine ait bilgiler işyeri tarafından doldurulup işyeri yetkilisi tarafından kaşe imza yapılacak ve her sayfanın alt kısmı paraflanacak,
- Onaylanmış formlar öğrenci tarafından MYO öğrenci işlerine teslim edilecek,
- MYO tarafından onaylanması gereken kısımlar onaylanacak ve her sayfanın alt kısmı paraflanacak,
- Sonrasında tüm onayları bitmiş formların 1 nüshası öğrenci işlerinde kalacak, 1 nüshası staj yapılacak işyerine teslim edilmek üzere öğrenciye verilecek, 1 nüshası da öğrenci de kalacak. (Kargo ile teslim edenlerin mail adreslerine onaylanmış formların taranmış hali gönderilecek)
OKÜ.KK.FR.0068 Staj Başvuru Formu (İşyeri) : Staj yapılacak işyeri öğrenciden staj başvuru formu istediği takdirde kullanılacak form. (İşyeri istemez ise kullanılmayacaktır)
OKÜ.KK.FR.0072 Stajyer Öğrenci Devam Çizelgesi Formu : Öğrenci staja başladığı zaman bu formu işyerine teslim edecek ve işyeri staj süresince öğrencinin devam durumunu forma işleyerek staj bitiminde OKÜ.KK.FR.0073 Staj Değerlendirme Formu (İşyeri) ile birlikte kapalı zarfa koyarak MYO’ya teslim edilmek üzere öğrenciye verecektir.
OKÜ.KK.FR.0073 Staj Değerlendirme Formu (İşyeri) : İş yeri tarafından doldurularak kapalı zarf içinde MYO’ya teslim edilmek üzere öğrenciye teslim edilecek. (Öğrencinin belirlenen tarihte kesinlikle açmadan staj komisyonuna teslim edeceği gizli evrak)
Staj Defteri : Öğrencinin staj yaptığı süre zarfında işyerinde yaptığı çalışmaları kayıt altına aldığı ve staj bitiminde doldurulmuş bir şekilde bölüm staj komisyonuna teslim edeceği evrak.
STAJ İLE İLGİLİ DİĞER BİLGİ VE EVRAKLAR:
1-Öğrencinin MYO’ya staj başvurusu yaparken bir adet nüfus cüzdanı fotokopisini teslim etmesi gerekir.
2-Posta veya kargo ile gönderilen staj evraklarında oluşabilecek aksaklık, gecikme ve olumsuzluklardan öğrencinin kendisi sorumludur.
3-Staj başvuruları 02 Mayıs 2024 – 28 Haziran 2024 tarihleri arasında yapılacaktır. Bu tarihler dışında staj başvuruları kabul edilmeyecektir.
4-Yaz stajı 16 Temmuz – 26 Ağustos 2024 tarihleri arasında yapılacaktır.
ÖĞRENCİNİN STAJLA İLGİLİ YAPMASI GEREKENLER
1-Öğrenciler staja gitmeden önce staj evraklarını okul yönetimine onaylatmak ve SGK girişini yaptırmakla yükümlüdürler. Sonradan oluşacak yanlışlıklardan öğrenci sorumludur.
2-Öğrenci staj evraklarını onaylatmadan ve SGK girişini yaptırmadan staja başlayamaz.
3-Staj evraklarını tamamlamadan staj yapan öğrencilerin staj evrakları eksik sayılacağından bölüm staj komisyonu tarafından kabul edilmeyecektir.
4-Öğrenciler staj bitiminde işyerinin kapalı zarfta vereceği evrakları ve tüm bilgileri doldurulmuş staj defterini bölüm staj komisyonuna teslim etmek zorundadırlar. Teslim etmeyenler staj dersinden başarısız sayılacaklardır.
5-Öğrenci staj evraklarını doldururken evraklarda silinti, kazıntı, karalama yapmadan eksiksiz dolduracaktır. Silinti, kazıntı, karalama olan evraklar kabul edilmeyecektir.
6-Öğrenci özellikle daha önceden Bölüm Başkanı ve Meslek Yüksekokulu Yönetimince onaylanan staj evraklarında herhangi bir silinti, kazıntı, karalama ve herhangi değişiklik yapamaz. Silinti, kazıntı, karalama ve değişiklik yapan öğrencilerin evrakları staj değerlendirmesine kabul edilmeyecektir.
01.05.2024 Görüntülenme Sayısı: 2040