Üniversitemizde 2. Uluslararası Erasmus+ Personel Hareketliliği Haftası Başladı
- Üniversitemiz
- Haberler
- Üniversitemizde 2. Uluslararası Erasmus+ Persone...
OKÜ Dış İlişkiler Birimi koordinasyonunda düzenlenen 2. Uluslararası Personel Hareketliliği Haftası kapsamında, farklı ülke ve üniversitelerden şehrimize gelen akademik ve idari personeli üniversitemizde ağırladık.
Üniversitemizde, 13-17 Mayıs 2024 tarihleri arasında düzenlenen ‘’2. Uluslararası Erasmus+ Personel Hareketliliği Haftası’’ programı başladı. İtalya, Polonya, Bosna Hersek ve Tayland’dan gelen akademik ve idari çalışanlar, OKÜ Karacaoğlan Yerleşkemizde sunum, seminer, ders verme, eğitim alma, kültür gezisi gibi bir dizi etkinliğe katılım sağlayacaklar. Etkinlik, her yıl Avrupa ve Avrupa dışı ülkelerden akademisyen ve profesyonellerin ziyaret ettiği üniversitemizin, KA171 Erasmus+ Ortakları ile gerçekleştirilecek ikinci Uluslararası Personel Hareketliliği Haftası olma niteliği taşıyor.
2. Uluslararası Personel Hareketliliği Haftası programı kapsamında, OKÜ Rektörlük Büyük Salonda gerçekleştirilen tanıtım sunumu, farklı ülkelerden gelen akademik ve idari personelin yanı sıra birçok akademisyen ve öğrencinin katılımıyla gerçekleştirildi. Program, üniversitemiz Dış İlişkiler Birim Koordinatörü Doç. Dr. Ceyhun Yükselir’in açılış konuşmasıyla başladı. Erasmus+ etkinliğiyle Bosna Hersek, Tayland, İtalya ve Polonya gibi farklı ülkelerden gelen personeli üniversitemizde ağırlamaktan memnuniyet duyduğunu dile getiren Doç. Dr. Ceyhun Yükselir, Uluslararası Erasmus+ Personel Hareketliliği Haftası etkinliğinin ikincisini düzenlendiklerini belirterek uluslararası iş birliği ve kültürlerarası etkileşimi artıracak faaliyetlere devam edeceklerini ifade etti.
Uluslararası Erasmus+ Personel Hareketliliği etkinliklerine İtalya, Bosna Hersek, Tayland ve Polonya ülkelerinden katılım sağlayan akademik ve idari personel, gerçekleştirdikleri sunumlarla ülkelerini ve üniversitelerini tanıtma ve deneyimlerini, gözlemlerini üniversitemiz çalışanlarıyla paylaşma imkanı buldu.