ÖĞRENCİLERİN DİKKATİNE
2024-2025 Yaz Döneminde Staj Uygulamasını Yapacak Öğrenciler İçin:
E-Devlet üzerinden “Ulusal Staj Programı” başvuruları için son tarih |
28 Şubat 2025 |
|
Staj Uygulama Başlangıç Tarihi |
14 Temmuz 2025 |
|
Staj Uygulama Bitiş Tarihi |
25 Ağustos 2025 |
|
Staj Uygulama Başvuru Evraklarının Son Teslim Tarihi |
13 Haziran 2025 |
|
Staj Defteri Teslim ve Staj Mülakat Tarihleri |
Mezun Durumda Olanlar için |
27-28 Ağustos 2025 |
Mezun Durumda Olmayanlar için |
2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Dönemi Başlangıcının 2. Haftası |
*Kariyer kapısı (Ulusal Staj Programı) üzerinden veya diğer kurumlarda (kamu veya özel) staj yapacak öğrenciler belirtilen takvimi esas alacaktır.
NOT 1: Öğrenciler 13 Haziran 2025 tarihine kadar 3(üç) nüsha OKÜ.KK.FR.0069 Staj Başvuru Kabul ve Sözleşme Formu'nu doldurarak, öncelikle staj yapacağı işyerine onaylatıp kimlik fotokopisi ile beraber Düziçi MYO Bölüm sekreterliğine elden teslim etmelidir.
NOT 2: Öğrenciler staj yapmak istedikleri işyerinin staj yapmaya uygun olup olmadığının teyidini aşağıda belirtilen staj komisyon başkanlarından almalıdır. Onay almadan form doldurma işlemleri yapılmamalıdır.
Bilişim Güvenliği Teknolojisi Staj Komisyonu |
Öğr. Gör. Ferhat Fatih ÖZGÜR |
Raylı Sistemler Makine Teknolojisi Staj Komisyonu |
Dr. Öğr. Üyesi Halil ÖZERLİ |
Özel Güvenlik Staj Komisyonu |
Öğr. Gör. Umut GÜLOĞLU |
Sosyal Güvenlik Staj Komisyonu |
Öğr. Gör. Umut GÜLOĞLU |
Raylı Sistemler İşletmeciliği Staj Komisyonu |
Öğr. Gör. Ali YÖRÜK |
STAJ İLE İLGİLİ EVRAKLAR
(Formları indirmek için başlıkların üzerine tıklayınız)
OKÜ.KK.FR.0069 Staj Başvuru Kabul ve Sözleşme Formu (FOTOĞRAFLI) (3 Nüsha Doldurulacak): Öğrencinin staj yapabilmesi için iş yerine onaylatıp bölüm sekreterliğine teslim edeceği staj başvuru kabul ve sözleşme formu.
- 3 nüsha olarak çıktı alınan formun üzerinde öğrencinin doldurması gereken bilgiler öğrenci tarafından doldurulacak, her bir forma fotoğraf yapıştırılacak ve her sayfanın alt kısmı paraflanacak,
- Staj yapılacak işyerine götürülüp formların üzerinde bulunan işyerine ait bilgiler işyeri tarafından doldurulup işyeri yetkilisi tarafından kaşe imza yapılacak ve her sayfanın alt kısmı paraflanacak,
- Onaylanmış formlar öğrenci tarafından MYO bölüm sekreterliğine elden teslim edilecek,
- MYO tarafından onaylanması gereken kısımlar onaylanacak ve her sayfanın alt kısmı paraflanacak,
- Sonrasında tüm onayları bitmiş formların 1 nüshası bölüm sekreterliğinde kalacak, 1 nüshası staj yapılacak işyerine teslim edilmek üzere öğrenciye verilecek, 1 nüshası da öğrenci de kalacak.
OKÜ.KK.FR.0068 Staj Başvuru Formu (İşyeri) : Staj yapılacak işyeri öğrenciden staj başvuru formu istediği takdirde kullanılacak form. (İşyeri istemez ise kullanılmayacaktır)
OKÜ.KK.FR.0072 Stajyer Öğrenci Devam Çizelgesi Formu : Öğrenci staja başladığı zaman bu formu işyerine teslim edecek ve işyeri staj süresince öğrencinin devam durumunu forma işleyerek staj bitiminde OKÜ.KK.FR.0073 Staj Değerlendirme Formu (İşyeri) ile birlikte kapalı zarfa koyarak MYO’ya teslim edilmek üzere öğrenciye verecektir.
OKÜ.KK.FR.0073 Staj Değerlendirme Formu (İşyeri) : (FOTOĞRAFLI) İş yeri tarafından doldurularak kapalı zarf içinde Düziçi MYO’ya teslim edilmek üzere öğrenciye teslim edilecek. (Öğrencinin belirlenen tarihte kesinlikle açmadan staj komisyonuna teslim edeceği gizli evrak)
Staj Defteri : Öğrencinin staj yaptığı süre zarfında işyerinde yaptığı çalışmaları kayıt altına aldığı ve staj bitiminde doldurulmuş bir şekilde bölüm staj komisyonuna teslim edeceği evrak.
STAJ İLE İLGİLİ DİĞER BİLGİ VE EVRAKLAR:
1-Öğrencinin MYO’ya staj başvurusu yaparken bir adet nüfus cüzdanı fotokopisini teslim etmesi gerekmektedir.
2-Staj başvuru evrakları teslimi 13 Haziran 2025 tarihine kadar yapılacaktır. Bu tarihten sonra staj başvuruları kabul edilmeyecektir.
4-Yaz stajı 14 Temmuz – 25 Ağustos 2025 tarihleri arasında yapılacaktır.
ÖĞRENCİNİN STAJLA İLGİLİ YAPMASI GEREKENLER
1-Öğrenciler staja gitmeden önce staj evraklarını okul yönetimine onaylatmak ve SGK girişini yaptırmakla yükümlüdürler. SGK girişi evrak tesliminden sonra, MYO tarafından yapılacaktır. Sonradan oluşacak yanlışlıklardan öğrenci sorumludur.
2-Öğrenci staj evraklarını onaylatmadan ve SGK girişini yaptırmadan staja başlayamaz.
3-Staj evraklarını tamamlamadan staj yapan öğrencilerin staj evrakları eksik sayılacağından bölüm staj komisyonu tarafından kabul edilmeyecektir.
4-Öğrenciler staj bitiminde işyerinin kapalı zarfta vereceği evrakları ve tüm bilgileri doldurulmuş staj defterini bölüm staj komisyonuna teslim etmek zorundadırlar. Teslim etmeyenler staj dersinden başarısız sayılacaklardır.
5-Öğrenci staj evraklarını doldururken evraklarda silinti, kazıntı, karalama yapmadan eksiksiz dolduracaktır. Silinti, kazıntı, karalama olan evraklar kabul edilmeyecektir.
6-Öğrenci özellikle daha önceden Bölüm Başkanı ve Meslek Yüksekokulu Yönetimince onaylanan staj evraklarında herhangi bir silinti, kazıntı, karalama ve herhangi değişiklik yapamaz. Silinti, kazıntı, karalama ve değişiklik yapan öğrencilerin evrakları staj değerlendirmesine kabul edilmeyecektir.
04.02.2025 Görüntülenme Sayısı: 475