Geleceğinize Açılan Kapı...
Menu
Menu
Tüm Sorularınız İçin
Tüm Sorularınız İçin
Osmaniye Korkut
Ata
Bize Ulaşın
Telefon +90 000 000 00 00
Bizimle İletişime Geçin! Biz Sizi En Kısa Süre İçerisinde Arayalım.
Tüm Sroularınız İçin
Tüm Sroularınız İçin
Talep Formu
Bize Ulaşın
Telefon 0462 334 05 50
Bizimle İletişime Geçin! Biz Sizi En Kısa Süre İçerisinde Arayalım.
Üniversitemizde Microsoft Teams Web Semineri ve Canlı Etkinlik Uygulaması Başladı

Üniversitemiz, UZEM’de Microsoft Teams “Web Semineri” ve “Canlı Etkinlik” uygulama sistemi hizmeti kullanıma sunuldu.

 

Üniversitemiz Uzaktan Öğretim ve Yönetim Sistemimize eklenen “Web Semineri” ve “Canlı Etkinlik” uygulamaları ile ilgili OKÜ-UZEM Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, “OKÜ-UZEM’in girişimleri, Bilgi İşlem Daire Başkanlığı’nın destekleri ve iş birliği ile çalışmaların tamamlandığı, bundan sonra üniversitemizde, tüm birimlerde yapılacak etkinliklerde “web semineri” ve “canlı etkinlik” uygulamasının kullanılabileceği belirtildi.” 


“Söz konusu web semineri uygulamasının, kişilerin sunum yapan kişiyi web kamerası aracılığıyla dinlemesine ve sorular sorarak etkileşimde bulunmasına olanak tanıyan web tabanlı ara yüz olduğu, esas olarak dahili toplantılar, eğitim oturumları veya atölyeler gibi grupları yönetmek için tasarlandığı, toplantılara göre daha denetimli ve katılımcıların net rollerinin olduğu bir veya birkaç uzmanın (sunucu) fikirlerini paylaştığı veya izleyicilere (katılımcılar) eğitim verilebilen bir uygulama olduğu ifade edildi. Ayrıca yalnızca izleme yayın modunda 10.000 kişiye kadar olmakla birlikte 1.000’e kadar katılımcının aynı odada yer alabileceği, 7 katılımcıya kadar videonun öne çıkarılabileceği, PowerPoint Live ile içeriklerin, katılımcıların ve konuşmacıların notlarını tek bir görünümde yönetilebileceği belirtildi.”

 

“Canlı etkinlik uygulamasının ise yayın amaçlı olduğu, 10.000 kişiye kadar bir etkinliği izlemek için kaydolmak zorunda olmadan, daha büyük boyutlu izleyicilere ulaşmak üzere kullanılacağı ifade edildi. Canlı etkinliklerde katılımcı etkileşimi ile daha az ilgilenildiği, katılımcı verilerine daha az odaklanıldığı ve tek yönlü (konuşmacıdan kitleye) bir iletişim biçimi olduğu belirtildi. Bu bağlamda çevrim içi konserlerin, tartışma programlarının, konferansların ve söyleşilerin vb. buna örnek olduğu ifade edildi.”

 

OKÜ-UZEM Müdürü Doç. Dr. Oğuzhan Çolakkadıoğlu, “Bu uygulamaların kazandırılmasında her aşamada desteğini esirgemeyen, başta Sayın Rektörümüz Prof. Dr. Turgay Uzun olmak üzere Üniversite yönetimine ve Bilgi İşlem Daire Başkanlığı yönetimi ve çalışanlarına teşekkür ederiz” dedi.

1 Haziran 2021 (Bu haber 1137 defa görüntülendi)